مصاحبه آرشیو خبر ها
بازسازی خاطره هت تریك نافرجام اولیور بیرهوف در تورین

بازسازی خاطره هت تریك نافرجام اولیور بیرهوف در تورین

اولیور بیرهوف مهاجم سابق تیم ملی آلمان و باشگاه كیه‌وو در گفتگو با La Gazzetta dello Sport با اشاره به نخستین دیدار دور برگشت یوونتوس و كیه‌وو در رقابت‌های این فصل سری آ، كار هم‌تیمی‌های سابقش در این بازی را دشوار دانست و يووه را تیمی فوق‌العاده و قدرتمند خطاب كرد.

 

یوونتوس چه در سالهای اخیر و چه آن سالهایی كه من در رقابت‌های سری آ بازی می‌كردم یكی از مهم‌ترین تیم‌های ایتالیا بود. آن روزها نیز بازیكنان بزرگی مثل زالایتا، فرارا، كونته، زامبروتا، ‌تورام، پسوتو، بریندلی و تره‌زگه در این تیم توپ می‌زدند و قهرمانی نخستین هدف‌شان بود. در مقابل كیه‌وو نیز آن روزها تیمی سخت‌كوش و مبارز بود كه با مربیگری جی‌جی دل‌نری رقیبی سرسخت برای سایر تیم‌ها به حساب می‌آمد. هرچند كیه‌ووی فعلی با آن تیم، تفاوت‌های زیادی دارد اما یووه همچنان تیمی فوق‌العاده و قدرتمند باقي مانده؛ تیمی كه بازی مقابل آن همیشه دشوار است.
برای دی‌كارلو (سرمربی كیه‌وو) آرزوی موفقیت می‌كنم و مطمئن هستم اگر آنها به خودباوری برسند و اشتباهاتشان را به حداقل برسانند، می‌توانند در رقابت‌های سری آ باقی بمانند و به دسته پایین‌تر سقوط نكنند. با شناختی كه از لوكا كامپدلی (رئیس باشگاه كیه‌وو) و شیوه مدیریتش دارم مطمئنم كه زردپوشان شهر ورونا فصل را با سرهای بالا به پایان خواهند رساند.
شاید قرار گرفتن مقابل یووه در نخستین دیدار دور برگشت یك بدشانسی تمام عیار برای كیه‌وو باشد اما عدم پیروزی در این دیدار نیز نباید خللی در بازسازی این تیم به حساب بیاید و روند جدا شدن آنها از قعر جدول را لغو كند.
یكی از جذابیت‌های تقابل یووه با كیه‌وو تماشای همبازی قدیمی‌ام؛ «سرجیو پِلیسی‌یر» است. ما تجربه بازی در خط حمله و كنار یكدیگر در شهر تورین و مقابل تیم یوونتوس را داریم. او بازمانده آن روزهای شیرین است و تماشایِ دوباره بازی او در تورین، شیرین و خاطره‌انگیز خواهد بود. امیدوارم در تركیب باشد و خاطره دیدار سال 2003 را یك‌تنه بازسازی كند!

 

گفتنی است بیرهوفِ 50 ساله در بازی برگشت رقابت‌های سری آ در فصل 2002‐2003 در ورزشگاه دله‌آلپی تورین و در دیداری پر هیجان و فراموش‌نشدنی، علی‌رغم به ثمر رساندن 3 گل نتوانست از شكست 4 بر 3 كیه‌وو از یووه جلوگیری كند. او كه سابقه بازی در باشگاه‌های كیه‌وو، اسكولی، اودینه‌زه و میلان را دارد در سال 2003 با لباس كیه‌وو از دنیای فوتبال خداحافظی كرد. اين مهاجم آلماني 33 بار برای این كیه‌وو در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و 7 گل نیز به ثمر رساند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: